loading...
ebay95
042 بازدید : 932 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود فیلم سینمایی ایرانی من سالوادور نيستم

 

دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی جدید «من سالوادور نيستم»

بدون تگ و یا آرم تبلیغاتی و بدون نیاز به خریداری اشتراک ویژه Vip

ساخته منوچهر هادی با لینک مستقیم، کیفیت بالا عالی HD +نسخه کم حجم

free & direct download i am not salvador new iranian movie by Manoochehr Hadi

 

توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر ، لینک دنلود حذف می شود

   

من سالوادور نيستم  man salvador nistam

تهیه‌ کننده : منصور سهراب‌ پور و سیدامیر پروین حسینی

کارگردان : منوچهر هادی | نویسنده: رضا مقصودی 

 

 

لیست بازیگران من سالوادور نيستم

رضا عطاران ، یکتا ناصر ، مهدی محرابی ، ژیلا صادقی ، سوگل محرابی ، ریوالدو و ...

خلاصه داستان من سالوادور نيستم

داستان برنده شدن خانواده‌ ای برای سفر به برزیل است که شباهت‌های شخصیت اصلی با سالوادور ماجراهای طنزی را به وجود می‌ آورد.

ستارگان برزیلی در فیلم

ریوالدو در این فیلم در نقش خودش (فوتبالیست) بازی می کند و در سکانس هایی هم با رضا عطاران همبازی می شود است. افزون بر وی چند بازیکن برزیلی نامی دیگر نیز جلوی دوربین این فیلم رفته اند.

حاشیه ها

با توجه به حضور یک بازیگر زن خارجی در فیلم و حساسیت هایی که همین امر در زمان نمایش می تواند داشته باشد، یکی- دو سکانس از سکانس های مشترک عطاران و این بازیگر حذف شده است.

دلیل اکران نشدن من سالوادور نيستم

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در شرایطی عهده دار اکران فیلم«من سالوادور نیستم» است که این فیلم بارها با اصلاحات مواجه شده و فیلم براساس کمدی موقعیت ساخته شده و از شوخی های سخیف بهره برده است.

از جمله اصلاحات رفتارهای ناصر شخصیت اصلی داستان است . اما شاکله اصلی کمدی و موقعیت های طنز فیلم بر اساس شغل ناصر - شخصیت اصلی داستان - که در ابتدا معلم دینی بوده است شکل گرفته و شوخی هایی تعبیه شده که مخاطب را با شغل شخصیت اصلی دچار تناقض می کند. این شغل باعث شده است که فضا و جغرافیای خاصی در کمدی موقعیت ایجاد کند که پس از اصلاحات شغل ناصر تغییر کرده و چند دیالوگ به فیلم اضافه شده است. نکته اینجاست که براساس پیگیری های خبرنگار سینمایی فارس تغییرات انجام شده نتوانسته فیلم را مبدل به فیلمی سالم وخانوادگی بدل کند. (19 دی)

 

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

...

 

 تاریخ اکران من سالوادور نيستم

حبیب اسماعیلی، مدیر رسانه فیلمسازان که پخش این فیلم را عهده‌دار است در گفت‌ و گو با ایسنا، گفت: بعد از تعویق اکران «من سالوادور نیستم» که قرار بود آذرماه اکران شود، قرار است از ۵ اسپندماه اکران این فیلم با سرگروهی سینما ماندانا آغاز شود و در نوروز نیز ادامه پیدا کند.

رکورد من سالوادور نيستم

گروه سینمای ایران- امین اعتمادی: فیلم من سالوادور نيستم در هفته نخست اکرانش ۵۸۰ میلیون تومان فروخت. و در دو هفته توانست وارد باشگاه میلیاردی ها شود که در نوع خود یک رکورد است!!!

 

عکس های فیلم سینمایی من سالوادور نيستم

عکس های فیلم سینمایی من سالوادور نيستم

عکس های فیلم سینمایی من سالوادور نيستم

رضا عطاران و کارول ویدوتی در پشت صحنه فیلم آی ام نات سالوادور

عکس های فیلم سینمایی من سالوادور نيستم

عکس های فیلم سینمایی من سالوادور نيستم

عکس های فیلم سینمایی من سالوادور نيستم

 عکس های فیلم سینمایی من سالوادور نيستم

 

  تیزر (آنونس) فیلم طنز جدید من سالوادور نیستم

با بازی رضا عطاران و ریوالدو

 

دانلود با کیفیت خوب فرمت mp4

حجم : 12.9 مگابایت

 

لینک های دنلود فیلم من سالوادور نيستم

با دو کیفیت عالی و کم حجم HQ و LQ

 

به زودی ...

 

 

 

دانلود فیلم سینمایی من سالوادور نیستم با کیفیت عالی

navafilm.ir/دانلود-فیلم-سینمایی-من-سالوادور-نیستم/
دانلود فیلم سینمایی من سالوادور نیستم به کارگردانی منوچهر هادی و بازی رضا عطاران و یکتا ناصر ... فیلم ایرانی آی ام نات سالوادور با بازی رضا عطاران و یکتا ناصر.

دانلود فیلم ایرانی من سالوادور نیستم با لینک مستقیم

www.kingpedia.net/.../دانلود-فیلم-من-سالوادور-نیست...
دانلود فیلم ایرانی من سالوادور نیستم با لینک مستقیم,دانلود رایگان فیلم من سالوادور نیستم,دانلود فیلم سینمایی جدید من سالوادور نیستم با کیفیت عالی کم حجم.
دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی جدید «من سالوادور نيستم» بدون تگ و یا آرم تبلیغاتی و بدون نیاز به خریداری اشتراک ویژه Vip ساخته منوچهر…,دانلود رایگان فیلم ...
دانلود فیلم من سالوادور نیستم. دانلود فیلم جدید من سالوادور نیستم. نام فیلم : من سالوادور نیستم. دانلود فیلم ایرانی جدید. تولید : ۱۳۹۴. ژانر : اجتماعی. کارگردان : منوچهر ...

دانلود فیلم من سالوادور نیستم

www.iran-seda.org › دانلود فیلم
دانلود فیلم ایرانی من سالوادور نیستم دانلود فیلم من سالوادور نیستم با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم من سالوادور نیستم پخش بزودی در سراسر کشور و رسانه ایران.

من سالوادور نیستم - تی وی پلاس اولین مجله ویدئویی ایران

plus.ir/.../عکس-های-جدید-رضا-عطاران-در-من-سالوادور-ن...
تدوین فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» که به لحاظ پروداکشن در ژانر کمدی یکی از متفاوت ترین آثار سینمای ایران به حساب می آید، مدتی پیش توسط حسن ایوبی به ...
Dec 20, 2015 - دانلود رایگان فیلم سینماییمن سالوادور نیستم” به کارگردانی منوچهر هادی. دانلود فیلم جدید و ایرانیمن سالوادور نیستم” با لینک مستقیم و کیفیت ...

دانلود فیلم من سالوادور نیستم • دانلود رایگان - دانلودگذر

downloadgozar.ir › فیلم و سریالفیلم ایرانی
... نیستم با لینک مستقیم. دانلود فیلم جدید من سالوادور نیستم با کیفیت 1080P ,720P ,480P ... نوع فیلم: سینمایی مخاطب: بزرگسال · محصول ایران. دانلود فیلم من ...

دلیل اکران نشدن فیلم «من سالوادور نيستم - دانلود فيلم و ...

75download.ir/دلیل-اکران-نشدن-فیلم-من-سالوادور-ن...
تاریخ اکران من سالوادور نيستم. اواسط آبان و بعد از دهه اول محرم در گروه سینمایی آزادی به نمایش درمی آید. حاشیه ها. با توجه به حضور یک بازیگر زن خارجی در فیلم و ...

دانلود فیلم ایرانی من سالوادور نیستم - هکس دانلود

hexdownload.com › ... › فیلم و سریالفیلم ایرانی
Rating: 4.2 - ‎31 votes

Jan 26, 2016 - دانلود, فيلم, ايراني, من سالوادور نیستم, دانلود فيلم من سالوادور نیستم, دانلود ... فیلم [آی ام نات سالوادور] پنجمین فیلم سینمایی منوچهر هادی به تهیه ...

دانلود فیلم من سالوادور نیستم - دانلود روز

dlrooz.ir/دانلود-فیلم-من-سالوادور-نیستم/
Sep 28, 2015 - دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید من سالوادور نیستم با کیفیت عالی حجم کم ... در نمایی از فیلم سینماییمن سالوادور نیستم” به کارگردانی منوچهر هادی.

دانلود فیلم سینمایی من سالوادور نیستم - عکس

www.campec.ir/.../دانلود+فیلم+سینمایی+من+سالوادو...
عکس های بازیگران فیلم سینمایی من سالوادور نیستم در پشت صحنه فیلم,دانلود فیلم سینمایی من ... عکسهای یکتا ناصر در نشست خبری فیلم من سالوادور نیستم.

فیلم: آنونس «من سالوادور نیستم» - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › اخبار روزاخبار فرهنگی
Nov 15, 2015 - فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» آخرین اثر منوچهرهادی با بازی رضا عطاران می ... در «من سالوادور نيستم» از خبرهای جذاب امسال سینمای ایران به شمار می رود. ... مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

I Am Not Salvador من سالوادور نیستم - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=gvIs3NPVUfQ
Nov 21, 2015 - Uploaded by Cinema Iran
من سالوادور نیستم ناصر و خانواده اش بواسطه آژانس تعطيلات رويايي به سفري سياحتي به برزيل ... Iran Berger | دانلود فیلم ایران برگر | Sarzamin.
به گزارش ایران فیلم به نقل از سینما پرس،دو فیلم سینمایی «بادیگارد» ابراهیم حاتمی کیا و «من سالوادور نیستم» منوچهر هادی توسط شرکت آریا پرسیس با مدیریت ...

دانلود فیلم من سالوادور نیستم

upciran.ir/.../دانلود%20فیلم%20من%20سالوادور%20ن...
فیلم سینمایی من سالوادور نیستم | کلوب فور یو; جستجو. فیلم سینمایی من سالوادور ... دانلود فیلم سینمایی ایرانی من سالوادور نیستمدانلود فیلم سینمایی ایرانی ...

عکس های پشت صحنه فیلم من سالوادور نیستم با حضور ریوالدو ...

www.campec.ir/عکس-های-پشت-صحنه-فیلم-من-سالواد...
عکس های بازیگران فیلم سینمایی من سالوادور نیستم در پشت صحنه فیلم,عکس های ... پور و سيد امير پروين حسيني، اولين همکاري سينماي ايران با کشور برزيل است.
دانلود فيلم ايراني من سالوادور نيستم با لینک مستقیم داستان فيلم من سالوادور نيستم, دانلود فيلم جدید من سالوادور نيستم, فيلم سینمایی من سالوادور نيستم, دانلود ...

فیلم سینمایی من سالوادور نیستم با لینک مستقیم دانلود رایگان

collections.rozblog.com/.../فیلم-سینمایی-من-سالوادو...
Feb 25, 2016 - دانلود فیلم سینمایی من سالوادور نیستم, دانلود فیلم من سالوادور نیستم با ... روابط عمومی: مهسا همتی، مدیر تدارکات ایران: محمود ریحان صفت، تدارکات ...

دانلود فیلم من سالوادور نیستم | دانلود روزانه

dlroozane.ir/دانلود-فیلم-من-سالوادور-نیستم/

Feb 18, 2016 - دانلود رایگان فیلم ایرانی من سالوادور نیستم با کیفیت عالی 720p ... فیلم سینمایی من سالوادور نیستم 80 درصد از فیلمبرداری در برزیل صورت ...

دانلود فیلم من سالوادور نیستم | مجله اینترنتی پاتوق من و تو

patoghmanoto.com › دانلوددانلود فیلم ایرانی
Jan 20, 2016 - خانه / دانلود / دانلود فیلم ایرانی / دانلود فیلم من سالوادور نیستم ... صحنه‌هایی از فیلم‌های سینمایی مشهور؛ قبل و بعد از اعمال جلوه‌های ویژه. ۱۱ دی ۱۳۹۴ ...

دانلود فیلم سینمایی من سالوادور نیستم با لینک مستقیم ...

shaparakmag.ir/.../دانلود-فیلم-سینمایی-من-سالوادور-...
دانلود فیلم سینمایی من سالوادور نیستم با لینک مستقیم ... نویسنده: رضا مقصودی،مدیر روابط عمومی: مهسا همتی، مدیر تدارکات ایران: محمود ریحان صفت، تدارکات برزیل: ...

دانلود فیلم من سالوادور نیستم با لینک مستقیم - مای فیلم

my-film.org/.../دانلود-فیلم-من-سالوادور-نیستم-با-ل...
دانلود فیلم ایرانی من سالوادور نیستم با لینک مستقیم کیفیت عالی لینک مستقیم رایگان,دانلود. سال تولید : ۱۳۹۲. محصول : ایران. نوع : سینمایی. ژانر : اجتماعی.

دانلود فیلم من سالوادور نیستم - شاهکار فیلم

www.shahkarfilm.com › دانلود فیلم ایرانی
5 days ago - دانلود فیلم ایرانی و فوق العاده زیبای من سالوادور نیستم تولید سال ۱۳۹۴. دانلود فیلم من سالوادور نیستم ... نوع فیلم : سینمایی. کارگردان : منوچهر هادی.

دانلود فیلم ایرانی جدید من سالوادور نیستم | دانلود فیلم جدید

www.mydownloadmovie.ir/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید-...
دانلود فیلم جدید من سالوادور نیستم با کیفیت عالی و حجم کم دانلود نسخه کم حجم فیلم «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی ... سالوادور نیستم دانلود فیلم سینمایی ایرانی جدید من سالوادور نیستم دانلود فیلم سینمایی ایرانی من سالوادور نیستم ...

اکران فیلم من سالوادور نیستم از آبان ماه - دانلود فیلم ایرانی جدید

www.pelanhaa.ir/اکران-فیلم-من-سالوادور-نیستم-از-آ...
فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی با دریافت پروانه نمایش از اواسط آبان و بعد از دهه اول محرم در گروه سینمایی آزادی به نمایش درمی آید.

دانلود فیلم من سالوادور نیستم - تکتا مووی

www.taktamovie.com/دانلود-فیلم-من-سالوادور-نیستم/
دانلود فیلم من سالوادور نیستم , دانلود فیلم سینمایی من سالوادور نیستم , دانلود فیلم من ... دانلود فیلم ایرانی و فوق العاده زیبای من سالوادور نیستم تولید سال ۱۳۹۴.

اكران من سالوادور نيستم از 23 بهمن - فیلم نت نیوز

www.filmnetnews.ir/.../اكران-من-سالوادور-نيستم-از-2...
Dec 9, 2015 - من سالوادور نيستم,دانلود فیلم من سالوادور نيستم,فیلم جدید رضا عطاران ... در «من سالوادور نیستم» از خبرهای جذاب امسال سینمای ایران به شمار می رود.
2 days ago - وطن صدا- دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی جدید «من سالوادور نيستم»بدون تگ و یا آرم تبلیغاتی و بدون نیاز به خریداری اشتراک ویژه Vipساخته ...

دانلود فیلم من سالوادور نیستم با کیفیت عالی | فیلم ایرانی

www.2dl2.com/دانلود-فیلم-من-سالوادور-نیستم-با-ک...

دانلود فیلم ایرانی من سالوادور نیستم با لینک مستقیم. داستان فیلم من سالوادور نیستم, دانلود فیلم جدید من سالوادور نیستم, فیلم سینمایی من سالوادور نیستم, دانلود ...

دانلود فیلم ایرانی من سالوادور نیستم با کیفیت عالی

diarfilm.ir/.../دانلود-فیلم-ایرانی-من-سالوادور-نیستم/
Feb 29, 2016 - دانلود فیلم سینمایی من سالوادور نیستم با لینک مستقیم. دانلود فیلم جدید ایرانی من سالوادور نیستم با کیفیت عالی. دانلود رایگان فیلم ایرانی من ...

دانلود فیلم ایرانی من سالوادور نیستم – دانلود آهنگ جدید | دانلود ...

berozseda.com/دانلود-فیلم-ایرانی-من-سالوادور-نیستم/
دانلود فیلم ایرانی من سالوادور نیستم فیلم من سالوادور نیستم با کیفیت عالی DVD به ... فیلم جدید من سالوادور نیستم با لینک مستقیم, فیلم سینمایی من سالوادور ...

دانلود فیلم من سالوادور نیستم - تهران آوا

tehranava.ir/دانلود-فیلم-من-سالوادور-نیستم/
دانلود رایگان فیلم ایرانی من سالوادور نیستم با کیفیت عالی ... ژیلا صادقی و سوگل محرابی، کارول ویدوتی و بری فیوکا از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

دانلود فیلم سینمایی ایرانی من سالوادور نیستم - پی سی مووی

www.myp30movie.ir/.../دانلود-فیلم-سینمایی-ایرانی...
داستان فیلم: فیلم من سالوادور نیستم تناصر و خانواده اش بواسطه آژانس تعطیلات رویایی به سفری سیاحتی به برزیل دعوت می شوند، آنجل دختری برزیلی او را با نامزد ...

دانلود فیلم من سالوادور نیستم - یاس کمپ | ارشیو کامل وب ...

yascamp.ir/دانلود-فیلم-من-سالوادور-نیستم.html
دانلود رایگان فیلم ایرانی من سالوادور نیستم با کیفیت عالی ۷۲۰p ... صادقی و سوگل محرابی، کارول ویدوتی و بری فیوکا از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

دانلود فیلم سینمایی ایرانی من سالوادور نیستم | نایس دانلود

nicedownload.ir/.../دانلود-فیلم-سینمایی-ایرانی-من-...
دانلود فیلم ایرانی جدید من سالوادور نیستم. دسته بندی : ایرانی, دانلود ... من سالوادور نیستم محصول ۱۳۹۴ لینک دانلود فیلم من سالوادور نیستم بعد از پخش اضافه خواهد شد ...

دانلود فیلم ایرانی من سالوادور نیستم با لینک مستقیم | بیر ...

birdownload.com/.../دانلود-فیلم-ایرانی-من-سالوادور-...
Feb 19, 2016 - دانلود فیلم من سالوادور نیستم دانلود رایگان فیلم سینمایی من سالوادور نیستم با کیفیت عالی دانلود فیلم من سالوادور نیستم با لینک مستقیم و ...
Feb 28, 2016 - دانلود فیلم ایرانی من سالوادور نیستم با لینک مستقیم داستان فیلم من ... نیستم, فیلم سینمایی من سالوادور نیستم, دانلود رایگان من سالوادور نیستم, ...

فیلم من سالوادور نیستم | دانلود فیلم با لینک مستقیم

film.webl0g.ir/tag/فیلم-من-سالوادور-نیستم
به گزارش ایران فیلم به نقل از سینما پرس،دو فیلم سینمایی «بادیگارد» ابراهیم حاتمی کیا و «من سالوادور نیستم» منوچهر هادی توسط شرکت آریا پرسیس با مدیریت ...

دانلود فیلم ایرانی جدید من سالوادور نیستم

marzfun.nasrblog.com/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید-من-سا...

Feb 20, 2016 - دانلود رایگان فیلم سینماییمن سالوادور نیستم” به کارگردانی منوچهر هادی. دانلود فیلم جدید و ایرانیمن سالوادور نیستم” با لینک مستقیم و کیفیت ...

دانلود فیلم من سالوادور نیستم - مرز فان

www.marzfun.ir/دانلود-فیلم-من-سالوادور-نیستم.html
دانلود فیلم جدید , دانلود رایگان فیلم و سریال , دانلود فیلم خارجی. صفحه اصلی · اخبار ... دانلود رایگان فیلم من سالوادور نیستم با کیفیت عالی. بزودی از رسانه مرز فان.
من سالوادور نيستم - دانلود رایگان فیلم, سریال, انیمیشن جدید ... www.cooldownload.ir/free-download-i-am-not-salvador.html دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی ...
Feb 20, 2016 - دانلود فیلم ایرانی و فوق العاده زیبای من سالوادور نیستم تولید سال ۱۳۹۴ ... بازیگران فیلم من سالوادور نیستم, پخش آنلاین فیلم سینمایی من سالوادور ...

دانلود فیلم من سالوادور نیستم | تیک فیلم

tikfilm.ir/دانلود-فیلم-من-سالوادور-نیستم/
Mar 3, 2016 - دانلود فیلم من سالوادور نیستم کم حجم دانلود فیلم من سالوادور نیستم با حجم کم و لینک ... دسته بندی: دانلود فیلم, دانلود فیلم ایرانی, ژانر, کمدی.

فیلم سینمایی ایرانی جدید «من سالوادور نيستم»,

mp3one.rzb.ir/.../دانلود-رایگان-فیلم-سینمایی-ایران...
Feb 22, 2016 - دانلود,فیلم,رایگان,خلاصه,بازیگران,زمان پخش,بهترین کیفیت,من سالوادور نيستم,لینک مستقیم,کیفیت بالا,کیفیت عالی,حجم پایین,کم حجم ...

دانلود تیتراژ فیلم سینمایی من سالوادور نیستم بایگانی ...

biographysaz.ir/.../دانلود-تیتراژ-فیلم-سینمایی-من-...
Dec 12, 2015 - شهرزاد خلاصه قسمت آخر سریال ایرانی شهرزاد – فیلم. سریال شهرزاد. دانلود فیلم سینمایی من سالوادور نیستم تاریخ اکران. 0. من سالوادور نیستم; ۱۰۱ ...

دانلود فیلم ایرانی من سالوادور نیستم

irmediadl.ir/.../دانلود+فیلم+ایرانی+من+سالوادور+نیس...
دانلود فیلم من سالوادور نیستم با کیفیت عالی و لینک مستقیم · دانلود فیلم بسیار زیبای من سالوادور نیستم. دانلود فیلم ایرانی من سالوادور نیستم. فیلم ایرانی من ...

دانلود فیلم سینمایی من سالوادور نیستم – گالری عکس پیکس ...

www.pix2ir.ir/.../دانلود-فیلم-سینمایی-من-سالوادور-ن...
عکسهای یکتا ناصر در نشست خبری فیلم من سالوادور نیستم – عکسهای جدید یکتا ناصر بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران عکسهای بازیگران در نشست خبری فیلم ...
نشست خبری فیلم سینمایی " من سالوادور نیستم " به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی ... رسیدیم که بعد از اکران در ایران ، در برزیل هم اکران شود و گروه به برزیل بروند.

دانلود فیلم من سالوادور نیستم | پرس فیلم

pressfilm.ir/دانلود-فیلم-من-سالوادور-نیستم/

Feb 19, 2016 - دانلود فیلم من سالوادور نیستم با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم من سالوادور نیستم با کیفیت خوب و عالی دانلود فیلم من سالوادور نیستم با حجم ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 305
  • بازدید ماه : 305
  • بازدید سال : 7,995
  • بازدید کلی : 220,915